Saturday, September 4, 2010

Shopping

Hi, semua. Hari tu saya ada cakap saya ada beli kasut Crocodile kan. Sekarang nak tunjuk gambar sikit.


Memang tak berapa cantik. Tapi, murah and tahan lama. Baju raya pun dah beli. Warna pink. Dan ramai2 kawan2 saya yang memang anti-Pink, cakap macam ni. "Ee.. maharani, takde warna lain ke?" For your information, saya suka warna hijau. Pink ni saje2, sebab tahun lepas dah warna hijau. Change topic, baju raya ni murah. Dah tu, ade diskaun pula. Beli kat Keluargaku. Maybe korang tak pernah dengar kedai ni. Ni kedai jual baju2 yang murah. But, if you're looking for the latest fashion, you come to the wrong place. Then, pergi First Lady beli tudung. Sebenarnya, nak beli shawl2 yang chumell chumil tuu. Tapi, saya bukannya reti sangat pakai shawl, so beli yang biasa jea. Dan akhirnya, tiba masa yang paling tak seronok. Masa tuk kira harga semuanya.

Baju Raya + Kasut + Tudung = RM 98

Biasanya, kalau raya macam ni. Nak beli baju raya apa semua tu guna duit tabung. Tapi, tahun ni, my dad pulak yang bayar. Huhu. Lucky Me! *credits to my dad.

Jadi, formula pengiraan kite jadi macam ni.


Lukisan budak yang terencat akal. :P

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top