Wednesday, September 8, 2010

2012

My dad just download some movies from the internet. Then, dy ade download 2012. Korang pernah dengar kan psl movie tu? Teringat pulak tahun lepas, this movie is a phenomenon. Dulu, beratur punya lah panjang baru boleh tengok. Then, ade pengalaman macam saya tak? Saya nak tengok 2012 tuh. Kena tunggu lama sebab TYT Melaka pun nak tengok sekali. And, TYT datang punye lah lambat, kena tunggu setengah jam baru MBO mainkan filem uh. =='
Saya ingatkan filem tu best. Tapi, ceritanya biasa je. Tapi, pandai diorang buat animation tuh. Then, semua bencana tuh seram gile. Gempa bumi sampai buat satu bandar tenggelam kat laut, tsunami setinggi Mount Everest. Huuu~ tak terfikir langsung pasal semua nie. Tapi, tu bukan kiamat sebenar, kiamat yang sebenar mesti lagi dahsyat. Lepas saya tengok movie ni, punye lah rajin saya sembahyang. Ye la, kalau tsunami setinggi Everest, dekat Malaysia boleh selamat ke? Takut. Tapi, semua tu kesan sementara je.Lame2 tinggal sembahyang gak :P So,persoalan terbesar kat sini adalah,
"Betul ke, kiamat tu mase 2012?" 
Kalau betul, bersediakah korang semua? Cukupkah ibadah kita selama ini? Hmm, fikir2 dulu. Saya pun bukannya orang yang kuat ibadah.

Then, kebetulan pulak saya terjumpa gambar ni dekat OhTidak.
filem baru lepas 2012 :P Lawakk.

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top