Friday, September 10, 2010

1 Syawal

Assalamualaikum.
Hari ni satu syawal. Macam mane korang meraikannya? Saya meraikan bersama family friends. Sebab saya tak balik kampung. Mase first bangun pagi, saye terbangun oleh suara alarm saya (yang tak berape merdu). Saya set alarm tu pukul 6.00. So, bangun jea, "Alamak, alamak, tak sahur. Macam mana nie? Takde orang kejut. Alaa, alaa." Then, lepas saya waras sikit, baru terfikir "Eh? Hari ni kan raye" Lepas tu, saya lega and sambung tido. Kehkehkeh ;p. Habis je sembahyang raya, terus pergi open house at my mom's friend. Time untuk makan ! Tapi, lepas tengok manusia2 yang beratur panjang macam ular. Hilang selera makan terus.

Then, biase lah saya hangout dgn budak2 semua. Sambil tunggu duit raya $$$





Saya suka2 diorang! Then, mase untuk duit raya. Wah, tak sabar2 semua.
Depan sekali tu my mom. Chubby ea?


Adik saya mengira duit raya. Buadd malu je ko, dekk.
Dah, habiss. Ade banyak lagi tapi, malas mahu upload. Dah lah internet connection macam siput kura2.
Oh yeah, saya lupa nak tunjuk baju raya saya. Take a look.
Gelap? Ye, saya memang gelap. Any comment?

Sekarang dah raya, ramadhan dah berlalu. Saya dah buat checklist tentang orang yang saya nak belasah minta maaf. Korang pun kena wat macam tu taw. Nanti takde orang nak kawan korang. Aiyok Tatayok.


No comments:

Post a Comment

 
Back to Top