Monday, August 30, 2010

Kenapa bila saya hendak menjadi baik semua orang ketawakan saya?

Hai semua. Entry kali ini tentang ketidak puas hati saya kepada orang lain. Kalau korang perasan, saya ini suka tidak berpuas hati kan? Tapi, ini lah hidup saya okay. ;) Ramai orang kata saya gedik, banyak bercakap, okay I understand. Sebab itu lah saya hendak berubah menjadi lebih baik. Eceh. Jadi, saya kena lah ada orang yang dijadikan contoh. Contoh yang mudah, tentulah Khalizah daripada kelas saya tu. Budak seperti ni memang one in a million. Baik hati, cantik, pandai, rajin sembahyang, bersopan santun, budi bahasa bla blah bla. Kalau nak kenal klik sini. So, as the starting, saya tak cakap 'aku,kau' saya cakap 'kite,awak'. Tapi, bukan diorang respek. Diorang ketawakan pulak. Grrrgeramm. Orang ikhlas tau nak berubah. Takpa lah. Saya sudah faham. Saya tak ada muka jadi orang baik. Takpe lah. Nanti saya tukar cita2 daripada doktor menjadi pengedar dadah. Haaa... ambik ko!



p/s : people laugh,,, sabar je lah weyh.

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top