Saturday, August 28, 2010

Kenapa semua orang suka membuat saya menjadi jeles??

Entry kali ni saya nak cerita tentang beberapa orang yang memang tidak berpuas hati kepada saya. Bukan ape. Malu lah. Dah lah letak dekat Facebook. Kalau nak tengok boleh klik di sini. Ada lagi, beberapa hari lepas kawan lama saya balik dari asrama MOZAC. Sape lagi kalau bukan Amelinda Aziz. Rindu dia! Kami pun ber-chitchat (a.k.a. gosip). Keesokan hari, saya sedang membuat kuih raya (nak order boleh call 012-3456789 :P) Tiba2, dia terkocoh-kocoh datang rumah.

'Maharani, maharani. Sorry baru bagi tahu last minute. Sebenarnya, hari ni aku dengan Deena nak pegi shopping same2. Ko nak ikut tak? Kejap lagi kitorang bertolak'

Huh? Masih blurr...... Sekarang baru faham. Diorang nak pergi shopping selama 3 jam dan diorang nak saya bersiap dalam masa beberapa minit. GRRRR. "Ape nak pergi shopping?! Aku mandi pun tidakk." Diorang ni rasanya tak nak ajak saya pun. Tak apa lah. Korang pergi lah berdua bershopping habiskan duit mak bapak korang. Sementara saya habiskan masa buat kuih raya sambil tengok adik saya curi tulang, tidur dekat sofa. (Takpe ko dek. Nanti aku sorok kuih raya tu tak bagi ko makan)

That is all the story that I need to tell. Harap2 korang dah bosan nak buat dengki dekat aku.


No comments:

Post a Comment

 
Back to Top