Saturday, July 17, 2010

Spirit Of The Coin

Assalamualaikum
Hari ni nak cerita seram sikit, ye.Seperti biasa, di sekolah, hobi aku adelah membaca Mastika. Pastu, aku bace kisah2 seram yg kat Mastika tu. Cite dy pasal 'spirit of the coin'.

[ouijaboard.gif]
Aku berminat laa dgn citer tu so, aku citer laa dkt Fara, Im, and Dzak. Fara pun minat jugak laa kat story tu. So, kitorang pun conteng kertas ala-ala Papan Ouija yg untuk main 'spirit of the coin' tu. Pastu, kitorang pun tiru la gaya orang yg kat story tu. Dy kena ckp mntra dy. Aku tkut, so suwh Fara and Sara uat. Diorang pun ckp...
Fara & Sara : "Spirit..spirit..spirit of the coin..come here and go to YES
BUT, nothing happened...
Sara kata kena uat malam2 baru hantu tu kluar. Pastu, kena guna Papan Ouija yg betul, tak leh buat kat kertas. Sara memang ade pengalaman dulu mase dy camping. Dy main benda tu, pastu api diowng terpadam. Uish.. seram siot... So, kitorang tak main lagi arr. Takut doe. Balik rumah, aku bukk internet, search Google : spirit of the coin. Memang banyak laa, peristiwa seram yg kena kat diowng yg main spirit of the coin tuu.. Antaranye yg ni...       

seram.. memang seram.. kitorang pun tak nak main benda tuu lagi...

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top