Friday, July 23, 2010

Peteranswerdotcom

Assalamualaikum
Beberapa hari ni aku excited sangat2 dekat cerita hantu. Semua sebab all that 'spirit of the coin' stuff. Dan lagi, Imran tiba2 suka citer hantu kat aku and Fara, terutamanya mase cg Ganasen. And Imran citer pasal satu website berhantu. Website dy www.peteranswer.com.


Aku pun interested laa dkt citer dak Imran tu. Dy kata website tu boleh jwb semua soalan. So, aku try laa. Petang tu, aku, Fara and Imran pun gi Cyber Cafe sesame. Pastu, Imran bukak lah peteranswerdotkom tu. Pastu, dy chat ngan Peter tu....

Imran : Peter, sape dok seblah aku?
Peter   : Maharani Wahyu Saridewi bt. Wahyono Sapto Widodo

wtf, man?! Camne dy tawu name aku!! Aku trus jeritt. Takut doe. Pastu, Imran chat agi...

Imran : Ko kat ne nie?
Peter   : Kat sblh maharani

Bapak dy!! OMG! Aaarghh... takut3... Sebab takut sngatt, aku gi lah kedai fotostat. Aku un nak carik bahan tuk folio. Lepas abis sume urusan kat kedai uh, aku pun blk laa kat CC. Diowng still chat dengn Peter Bodoh uh. 

Imran : Ko skang kat ne nie?
Peter   : Kat sblh awek aku yg pakai tudung hitam 

Oh Em Gee... Budk pakai tudung itam tu adlah Fara! Diorang chat lagii, kot. Tapi, aku dah takut, aku balik je lah... Dlm perjalanan balik uh, aku ketakutan tak terkata tawu x! Sampai umah un takot agi. Masuk bilik, takut. Keluar bilik, takut gak. Aaargh.. mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang... Seksa gile hidup aku, doe!

Keesokan ari nye, aku rehat seperti biase. Tapi, mood aku ttp tak baik. Pastu, aku citer pasal website jahanam uh kat geng aku dkt pondok uh. Sumer cam naktaknak bukk website tu. Diowng takut, tapi diowng nak tawu gak pasal website uh. Aku tak kisah arr, yg penting diowng bahagia.

Beberapa hari kemudian, Imran muka macm orng bersalah. Aku pun tegur dy arr. 'Wassup, brother? Ape hal ngan ko nie.. smacam je..'Dy un jwb, ' Aku nak bagi taw rahsia nie, tapi jangan marah aw' Aku pelik la lak. Pastu, dy ckp yg peteranswerdotcom tu bukannye wujud un. Dy yg wat sume tu. Ade cara dy sendiri. Sbenanye semua jawapan tu dy dah tulis dah.
Aku un diam je tngk citer dy. Keliru, marah, rase cam nak bunuh. Pastu, aku jerit...
%$*#@(!?/%$#@:?*&#

Sial, sampai hati dy wat aku cam ni. Aku dahlah takut gile pasal peteranswer nie. Grrrr... siap laa budak tu nanti! Tapi, aku dah citer kat ramai orng, cam ne diowng punye hidup skang ni, ek? Kalau aku ckp secret ni kat orng lain, mesti diowng  marah gak. Huhuhuh... tak yah la ckp kat orng lain. Bagus gak kenakan orang kan.

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top