Monday, December 20, 2010

Belajar Berposing Bersama.

Semalam saya ada tengok America Next Top Model. Later, I realise that even kalau muka lawa tapi, tak pandai pose, tak boleh jadi model. And later, i realise that....

Tyra Banks is so cute
Okay, nak mengaku. Dulu, memang sempat nak jadi macam Tyra tu. Posing sana posing sini. And then, kachingg, duit ade. Wah, superb ! Then, fikir balik sebab tengok gaya posing dekat cermin kaku je. 

Ah, ya. Saya tidak akan menyerah begitu saja. TIDAK AKAN. Lagi sekali tidak akan. Uh, skema betul ayat. Okay, back to our main topic tidak akan , saya dah banyak belajar cara posing ni. So, sia2 je la kalau ilmu ni tidak digunakan. Am I right? So, saya akan memberi ilmu saya kepadaaaa....



This is my cousin. Ni lelaki tau. He is a super learner but, not so fast. Dia ni macam perakam video. Memori dia sangat kuat. One day, I told him "Azmi, ni keretapi" Then, beberapa hari kemudian, ada satu gambar keretapi dekat tv. Then, dia terus cakap "Mi, ni api" Paham, kan? Lebih kurang je dengan ayat yang saya cakap masa tu dengan beberapa huruf hilang. So, maybe dia ingat keretapi tu nama dia miniapi. Perfect !

Dah lari dari topik -_-'






It is not like a model. But, kinda cute for his age. Right? Akhirnya, ilmu saya berguna kepada orang lain. Fuhh. Nanti, kalau tiba2 dia jadi model Mamy Poko huu, taulah nak thanks dekat siapa. Hohohoho.



No comments:

Post a Comment

 
Back to Top