Thursday, November 25, 2010

Let's Shop Till We Flat

Hello, all. Hari ini saya pergi ke AEON Bandaraya Melaka. Jeng jeng jeng. Eh, u all tak tau. Hari ni adalah Jusco Day, tau. Apelah, u all memang bukan peminat sale tak macam saya ni. Haha. U all tak de persamaan dengan saya. Sampai hati u all.

Ehem. Okay, enough babbling. Sebenarnya, saya pun tak berapa minat dengan sale ni. Ye lah, macam gila je. First2, diorang naik kan harga ( 1 t-shirt tidak berjenama dijual dengan harga RM 65.90 whatthe) then, diorang letak besar bedebam 70 % DISCOUNT. At last, t-shirt tu harga dia RM 16.00. Sama macam harga hari2 biasa. Just kita nampak macam Ohemgee. 70% bhaii. Rugi tak beli. Then, kita akan membeli seakan-akan nothing happen. Ingat. Pembeli bijak berfikir sebelum bertindak. Teehee.

Saya rasa my mom yang terlalu eksaited tentang Jusco Day. Adik saya pun sama. So, tak kan lah saya duduk rumah sorang2 bertemankan momok dan pakcik pemotong rumput. So, jalaaaaaan.

Kenapa title hari ni "Let's Shop Till We Flat"? Sebab macam mana tak flat kalau ramai orang macam nii? Cepat jawab soalan saya. Cepat !



Okay, takde lah flat sangat. Tapi, siyes memang penuh orang.



Tengok lah snowman tu. Sangat tinggi dan semuanya diperbuat daripada botol plastik. Kreatif sungguh. Awesome.

Sikit je gambar sebab handphone ni cepat low battery.


At last, balik juga. Tak flat pun. Teehee.


No comments:

Post a Comment

 
Back to Top