Friday, October 15, 2010

New Little Something

Hi, dah lama tak update sebab tahap kemalasan yang semakin melampau dan sebab sebentar lagi peperiksaan akhir tahun akan tiba so, study lagi banyak lah (ecehh, tak studyy pun) Dan, saya rasa blog ini semakin boring. Betul tak? Hmm... Okay, cerita lain pulak.

Okay, beberapa hari ni saya berulang-alik dari hospital. Kenapa? Bukan sebab saya bunuh orang lagi tau. Saya ulang alik because my mom will have a baby. Atau, dalam bahasa yang senang. Beranak. Bayi perempuan.... Dan, ibu saya kata mesti bayi ni adalah anak ibu yang paling comel. ==' Ye lah, baby tu ade lesung pipit, kulit putih. Tak macam saya ni, dah lah hitam tak de lesung pipit, memang takde orang yang sayang lah. :P Satu-satunya benda yang same antara saya dan baby tu is her hairr. Yup, satu family saya rambut dy memang DEEP black. Saya pun masa kecik sangat sangat lah hitam. Tapi, semakin dewasa rambut semakin merah. Kawan2 pun kata macam tu dan syak yang saya 'dye' Tak pernah pun dye, maybe sebab masa kecik2 dulu suka main dekat sawah :p

Sekian saja, cerita saya. Boring kan post ni? Sebab tulis pun dalam keadaan marah. Because I got a loss of attention from my parents. GRR. Just annoy me too much. =='

2 comments:

  1. rilekk laa. nanti bila adik tu dah besar, dia akan jadikan awak role moedel. MAsa tu best tau! Awak la orang paling hebat di mata dia. =)

    ReplyDelete
  2. Bukan Gadis Comel : HAHA. Yeke best? Thanks for the advice :)

    ReplyDelete

 
Back to Top