Tuesday, September 21, 2010

Ini Hari Jadi Saya

19 September. Yep, semalam adalah hari jadi saya. Pertanyaan yang banyak di dengar, "Buat party tak?" or "Ade kek tak?". Sekarang bukan macam dulu-dulu waktu kecik, ade party, ade kek bertingkat tingkat. Dan apabila saya katakan kenapa? Mak jawab senang "Sekarang kan dah besar, nak party gune lah duit sendiri" T-T You are always right mother. Dulu, hari jadi sekurang-kurang nya, mak akan buat masakan spesel lah katekan. Sekarang, same aje dengan hari2 lain, saya masih kena marah kalau bangun lambat, masih kena basuh pinggan dan semua yang lain tuh laa. Perbezaan nya, just orang-orang yang maybe tak ade kerja lain, so, wish kat saya on FB. Tapi, appreciate jugak lah. Acehh ye korang :)) Dan birthday selalu sinonim dengan present, malang nya that thing doesn't fit in perfectly on my mind. Dulu, kalau birthday dapat present daripada jiran, kawan satu taman, datuk, nenek, saudara nenek punya anak punya cousin punya adik punya bapak (???) Sekarang just dapat satu present jea, daripada Marliana. Thanks mar, coz remembering my birthday :D

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top