Saturday, August 7, 2010

Hari Kokurikulum

Jumaat yg lepas ade Hari Kokurikulum dkt sekolah. Gempak memang gempak, ade rock climbing, paintball, kawat kaki, permainan tradisional etc. Aku pun ade terlibat dgn permainan tradisional, baling tin. Memang best, walaupun x pernah main sblm ni. 


Nama kumpulan aku : PELANGI!!
Ahli : Safi, farahana, aku, radhiah, ain.



Kitorang lawan kumpulan ni, kumpulan Sakura.


So, kitorang boleh kalahkan kump. Sakura tapi, rekod kitorang kalah ngan kumpulan abang & akak form 3.
T-T
Lps pertandingan, aku and mar jalan nak beli makanan dkt gerai2. Gerai dy ade bnyk. Minuman dy bnyk yg sedap. Tapi, makanan x bape sedap laa. Then, aku beli Dino Flurry. Sangat sedap taw, wajib try. Kitorang makan flurry tu sambil tgk perlawanan bola sepak. Pastu, kitorang pegi rock climbing. Seramm taw! 


Pastu, kitorang berehat dkt surau. Kaki semua sakitt lepas rock climbing. Then, Emy belanja wedges kerana duit aku dah habiys. Lepas tu, pertandingan kawat kaki dah nak mula. Aku pegi tgk laa dekat dataran. Solo jea, yg lain daah penatt sgt.

Penyampaian hadiah.

Well, pemenang nya adalah Kadet Remaja. Naib johan pulak Kadet Bomba. Congrats semua yg terlibatt :)

No comments:

Post a Comment

 
Back to Top